Úsek ředitele správy družstva

Ředitel správy družstva:

Bc. Petr Vaněček

Popis úseku:

 

Co je úkolem ředitele:

  1. řídit a organizovat běžnou činnost a chod družstva v souladu s obecně závaznými legislativními normami, stanovami BD DRUŽBA, v souladu s usneseními SD a PD
  2. zajišťovat prostřednictvím odborných úseků družstva plnění přijatých usnesení PD a SD
  3. řídit jednotlivé odborné úseky prostřednictvím vedoucích úseků
  4. vyžadovat od podřízených zaměstnanců soustavnou informovanost o dané činnosti a sám na ně přenášet informace, ke kterým nemají přístup, vyžadovat informace k rozborům, revizím a ke zprávám pro jednání PD
  5. dbát, aby při veškeré činnosti družstva byla dodržována smluvní, finanční, ekonomická, technická a organizační kázeň
  6. zajišťovat prostřednictvím samostatného technika pro BOZ a PO protipožární ochranu a bezpečnost práce, revize hasicích přístrojů a protipožárních hydrantů a zabezpečovat ostrahu majetku ve správě družstva, provádět činnost spadající do preventivní požární ochrany ve smyslu platných předpisů
  7. odpovídat za odměňování zaměstnanců družstva, za personální práci, mzdové, sociální, hygienické, zdravotní a bezpečnostní podmínky na pracovištích
  8. provádět kontrolní činnost
  9. vypracovávat a předkládat představenstvu podnikatelské záměry, definovat strukturu pracovních míst
  10. rozhodovat o použití finančních prostředků v souladu se stanovami a vnitrodružstevními směrnicemi
  11. je oprávněn k podepisování a schvalování dokladů právních a účetních, vyplývajících z činnosti družstva uvnitř organizace i ve vztahu k vnějším orgánům a organizacím vyplývajících z běžné agendy družstva
  12. nést zodpovědnost za celý majetek družstva, pečovat o jeho ochranu a bezpečnost, dbát na hospodárné nakládání s majetkem družstva
  13. činit opatření ohledně zápisu družstva v obchodním rejstříku
  14. zakládat, měnit a rušit hospodářské závazky družstva pokud se jedná o závazky nutné k zabezpečení každodenního operativního řízení družstva a projednávání dodavatelsko odběratelských vztahů
  15. jednat jménem družstva o důsledcích, vyplývajících z porušení hospodářsko právních závazků a jiných povinností ve vztazích družstva k jiným organizacím
  16. jednat jménem družstva o platebních a úvěrových vztazích družstva
  17. stanovit výplatní termíny, povolit výplatu složek hmotné zainteresovanosti na základě hodnocení stanovených kritérií
  18. uzavírat za družstvo smlouvy a dohody podle Občanského zákoníku (OZ) v souladu s platnými družstevními předpisy
  19. jednat jménem družstva ve všech záležitostech týkajících se odpovědnosti za škodu a neoprávněný majetkový prospěch podle OZ
  20. uzavírat se zaměstnanci smlouvy o užívání služebních vozidel
  21. uzavírat za družstvo dohody o hmotné odpovědnosti
  22. ukládat nápravná, případně kárná opatření v rámci pracovního pořádku a podle příslušných předpisů
  23. udělovat odměny zaměstnancům při jejich pracovních a životních jubileích a za mimořádné pracovní výkony
  24. uzavírat za družstvo kolektivní smlouvu s odborovou organizací, po předchozím projednání s PD
  25. schvalovat služební cesty za použití soukromého vozidla
  26. udělovat zaměstnancům družstva souhlas s jejich vedlejší pracovní činností. Nepřipustit však střet zájmů mezi družstvem a daným souhlasem zaměstnanci družstva. V případě, že vedlejší pracovní činnost zaměstnance družstva bude na závadu výkonu funkce zaměstnance družstva, vedoucí organizace zruší své povolení k provozování vedlejší pracovní činnosti zaměstnance družstva.
  27. definovat vnitřní normou oběh dokladů v družstvu
  28. pověřovat zaměstnance ke schvalování a ověřování účetních operací
  29. stanovovat limity základní hotovosti a stálé zálohy pro zaměstnance ve smyslu obecně platných předpisů
  30. definovat vnitřní normou lhůty pro inventarizaci majetku družstva a složení inventarizačních komisí
  31. rozhodovat spolu s odborovou organizací o hospodaření se sociálním fondem
  32. jmenovat si své zástupce s určením pořadí, kteří jej zastupují v době nepřítomnosti: vedoucí organizačně právního úseku, vedoucí ekonomického úseku, vedoucí provozně technického úseku

Co je úkolem úseku:

  1. vést osobní evidenci zaměstnanců družstva, stanovit jejich mzdové zařazení, vyhotovovat a evidovat pracovní smlouvy, smlouvy o pracovní činnosti a provedení práce
  2. zpracovávat statistická hlášení a výkazy pro Úřad práce Ústí nad Labem
  3. vést evidenci stížností
  4. evidovat veškerou došlou a odeslanou korespondenci, evidovat zápisy z jednání představenstva a shromáždění delegátů
  5. evidovat příkazy a směrnice představenstva a ředitele družstva
  6. zabezpečovat úkoly v oblasti PO a BOZ.

Co u nás vyřídíte:

 

Kdo Vám zde pomůže: